10.07.2008

fairytale?

in every rain there's a rainbow at the end

私がちょうど傾くように何が起こったか信じなさい! 私、この男の子との愛の実際にimのためのおとぎ話日のような多くは真っ逆さまに実際に今日ある! そして彼はほとんどを貴重な3言った私に言うために彼を恐れるほとんどの最も甘い単語のive…彼は"を言った; 私はyou"を愛する

それは完全に彼がそれを戻したときに彼3つの最も甘い単語を言ったまたは彼はそれ友人だけとして言われてしたときに私私の計算機を借りたいと思った始まり。 とにかく私への静かなokayしかし私は雲9でimその当時のように感じる。


anyway... LOOK HERE! ive downloaded a Japanese offline diary software! isn't it the cutest ~ btw its password protected



when you'll click the diary the password pops up!


inside of the diary~ its super cute! .. you don't have to save it .. it will automatically save itself


view my (other blog)


i proudly present to you the official website of our most addicted and awaited movie

TWILIGHT

No comments:

Post a Comment

Thanks for commenting (・∀・) I'll get back to that asap.